Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op prijs
Zoek op land
Zoek op druivenras
Zoek op producent

Veelgestelde vragen


Navigeer eenvoudig door de pagina 'Veelgestelde vragen' met het onderstaande menu:

Contact


Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

U kunt ons bereiken per e-mail, telefoon of via ons contactformulier. Kijk op onze pagina Contact voor alle gegevens.

Openingstijden


Wat zijn de openingstijden van de winkel?

Maandag 09.00 - 18:00 uur
Dinsdag 09.00 - 18:00 uur
Woensdag 09.00 - 18:00 uur
Donderdag     09.00 - 18:00 uur
Vrijdag 09.00 - 21:00 uur
Zaterdag 09.00 - 17:00 uur
Zondag gesloten

Account


Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken is heel eenvoudig: Deze wordt automatisch aangemaakt bij uw eerste bestelling. Hier ontvangt u inloggevens van via de mail. U kunt er ook voor kiezen om zelf een account aan te maken. Dat kunt u doen door de volgende stappen:

1. Klik bovenaan op ’Inschrijven’.
2. Vul uw gegevens in.
3. Klik op ‘Inschrijven’ en uw account is aangemaakt.

Een bevestiging zal naar het door u ingevuld e-mail adres worden verzonden. U kunt meteen met uw account winkelen bij [website].

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens kunt u zelf aanpassen in uw account:

1. Klik bovenaan op ’Inloggen’.
2. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
3. Links op de pagina vindt u het kopje ‘Uw account’. Klik daar op ‘Naar uw profielpagina’.
4. Hier kunt u nu uw persoonlijke gegevens wijzigen.

Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten.

Indien u het e-mailadres van uw account bent vergeten of niet meer hebt dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Waar kan ik inloggen?

U kunt rechts bovenin bij de winkelwagen inloggen.

Waar kan ik mijn wachtwoord veranderen?

1. Klik bovenaan op ’Inloggen’.
2. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
3. Rechtsbovenin op de pagina vindt u een icoon van een persoon. Door hier op te klikken komt u in "Uw account" pagina.
4. Links van deze pagina vindt u een kolom met daarin 'Wachtwoord wijzigen'.

Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek het artikel dat u wilt kopen en klik op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wilt u verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in de winkelwagen. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan "Afrekenen". Meer informatie vindt u bij Bestelling en Levering

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan kunt u het pakket bij bezorging te weigeren. In dat geval worden de eventueel gemaakte verzendkosten gezien als de retourkosten en zullen in mindering worden gebracht op het terug te storten bedrag. U kunt er ook voor kiezen om het pakket wel te accepteren, en vervolgens op eigen kosten te retourneren.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over mijn bestelling?

Heeft u een vraag of een klacht over één van onze producten dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail of telefoon.

Vermeld u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in één keer bezorgd?

Wanneer u iets bestelt, wordt de bestelling standaard in één keer verzonden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer de bestelling bezorgd wordt.

Indien een bepaald product een langere levertijd heeft dan verwacht, dan is het mogelijk om het in gedeeltes te laten bezorgen. Neem in dit geval contact met ons op.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Bij het afrekenen kunt u bezorginstructies doorgeven door uw voorkeur te noteren in het opmerkingen veld.

Bezorgen


Wordt een bestelling van meerdere artikelen in één keer bezorgd?

Wanneer u iets bestelt, wordt de bestelling standaard in één keer verzonden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer de bestelling bezorgd wordt.

Indien een bepaald product een langere levertijd heeft dan verwacht, dan is het mogelijk om het in gedeeltes te laten bezorgen.  Neem in dit geval contact met ons op.
 

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Bij het afrekenen kunt u bezorginstructies doorgeven door uw voorkeur te noteren in het opmerkingen veld.

Levertijden


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien u op werkdagen voor 16:00 besteld, wordt het de volgende dag bezorgd. Dit is slechts anders in het geval dat u ervoor kiest om te betalen per factuur.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet ontvangen.

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Is uw bestelling na 5 dagen nog niet aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen.

Indien u niet alle producten hebt ontvangen, zonder dat wij hier van te voren over hebben geïnformeerd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Wij proberen uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode u kiest. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

Wie bezorgt mijn bestelling?

In de omgeving van Zutphen bezorgen wij zelf uw bestelling. Daarbuiten worden de pakketten afgeleverd door Packs, een logistieke dienstverlener die 6 dagen per week bezorgd. (Ook op zaterdag.) Indien u niet thuis bent krijgt u bericht dat de levering niet is gelukt en is er de mogelijkheid om een nieuw levermoment te kiezen. 

Wat gebeurt er als een artikel niet op voorraad is?

In het uitzonderlijke geval dat wij een artikel niet kunnen leveren zullen wij binnen 2 werkdagen persoonlijk contact met u opnemen om een alternatief product aan te bieden of de bestelling te annuleren.

Betalen


Met welke methoden kan ik betalen?

U kunt betalen met iDEAL, vooraf overmaken of, indien aangeboden, achteraf. Meer informatie kunt u vinden op de pagina Betaalmethodes.

Vanaf welk bedrag worden er geen verzendkosten berekend?

Voor alle bestellingen tot € 50,00 betaalt u € 10,00 verzendkosten. Vanaf € 50,00 zijn de bezorgkosten gratis.

Hoe snel word ik terugbetaald bij annuleren of retourneren?

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.

Ik heb per ongeluk dubbel betaald of teveel betaald, krijg ik dit geld terug?

Wijnhandel Schaapveld stort teveel betaalde bedragen binnen twee weken aan u terug. Heeft u na twee weken uw geld nog niet terug, neem dan contact op met onze klantenservice.

Privacy


Hoe wordt er omgegaan met mijn gegevens?

Wijnhandel Schaapveld respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Voor een uitgebreide toelichting bekijk ons Privacybeleid.

Even geduld a.u.b.