Snel kiezen
Zoek op herkomstgebied
Zoek op prijs
Zoek op land
Zoek op druivenras
Zoek op producent
  U winkelt veilig bij ons

Klantenservice


Navigeer eenvoudig door de pagina 'Klantenservice' met het onderstaande menu:

Klachtenafhandeling


U heeft een klacht?

U tevreden maken is wat we het liefst doen. Toch kan het zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien en u helaas ontevreden bent over onze producten of dienstverlening.

Wat kunt u nu doen?

We lossen uw klacht nog steeds graag zelf op. Bel of kom langs in de winkel. Per mail melden kan natuurlijk ook. Vermeld uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht.

U kunt in het algemeen binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Als de klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, dan krijgt u binnen 14 dagen bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Garantie

Voor alle  artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 

Niet tevreden met het antwoord?

Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Contactgegevens

Wijnhandel Schaapveld
Pelikaanstraat 4a
7201 DR  Zutphen
E-mail: wijn@schaapveld.nl

KvK-nummer: 60995335
BTW-identificatie nummer Nederland: NL8541.55.958.B01
(IBAN) rekeningnummer: NL12RABO0376734841
BIC: RABONL2U

Even geduld a.u.b.